Новини

Сподели

Отново в ТОП 10 болници в света

За пореден път Анадолу Медицински Център е в ТОП 10 най-добри болници в света за 2017 година. Класацията е на независимата международна организация Medical Travel Quality Alliance (MTQUA), посветена на специалните нужди от безопасност, качество на лечението и грижата за пациентите, лекуващи се в чужбина. MTQUA е единствената глобална програма за сертифициране на болници, клиники, агенции и свързани с тях услуги за медицински туризъм.

MTQUA одитира болниците в Европа, Америка, Азия, Близкия изток за отлични постижения в лечението и грижите за медицински туристи от цял свят. Екипът на MTQUA посещава на място болниците и ги оценява въз основа на качеството на медицинското лечение и на няколко неклинични фактора, вкл. качество на грижата, комуникации, маркетинг, стойност за парите, културна и социална чувствителност, личен живот, безопасност и др.

Основание за класирането на Анадолу Медицински Център е съвкупното качество на иновативни и интегрирани медицински услуги с най-напреднали технологии на световно ниво и посветеността на целия екип за подобряване на живота на пациентите. Но това, което значително отличава Анадолу Медицински Център от другите болници е философията за грижа, ориентирана към пациентите.

Отделът Грижа за пациентите е първият по рода си в Турция и региона, развиващ подход, който поставя пациента в основата на всички процеси. Наш приоритет е да гарантираме, че пациентите ни преминават през диагностичния и лечебния процес по най-удобен за тях начин. В този смисъл изграждаме всички наши политики за обслужване от сигурността до администрацията спрямо емоционалната връзка, която установяваме с пациентите. Стремим се да изучим и да отговорим на очакванията на нашите пациенти, като вземем подходящи мерки за нашата болница. Не само служителите на отдела, но и всеки представител на болницата от лекарите и медицинските сестри, диетолозите и психолозите до администраторите и преводачите, се стараят да обмислят и осъществят процесите от гледна точка на пациента. По този начин всички услуги се персонализират и приспособяват към пациента.

Отдел Услуги за чуждестранни пациенти осъществява грижата за хиляди пациенти годишно от повече от 65 държави. Повече от 80 служители изграждат мост между пациента и лекуващия го екип, като координират грижата за чуждестранните пациенти от първия контакт, по време на престоя в болницата и в проследяването на състоянието на пациента след като той се завърне в у дома.

Предоставянето на ясна диагностика, усъвършенствано лечение, безопасност и удобство на всеки пациент е най-висок приоритет.

 

Пациентски случаи

Пациенти разказват
своите истории
Гледай   Прочети
 

Copyright © 2017
Anadolu Sağlık Merkezi
Всички права запазени