Новини

Сподели [social_share/]

Златна акредитация от Planetree

Анадолу Медицински Център е първата болница със златна акредитация от Planetree* в Турция и региона, и 85-та болница в света. През 2017 година, Анадолу Медицински Център получи бронзова акредитация от Planetree и непреставащото ни усърдие се възнагради със Златна акредитация.

Асуман Кушчу, мениджър „Персонално ориентирана грижа“ в Анадолу Медицински Център споделя, че всички служители са допринесли за постиженията в тази посока. “Персонално ориентираната грижа означава, че индивидът не се счита само за “пациент”, а неговите преживявания, ценности, предпочитания и очаквания се поставят в центъра на здравните грижи. Това изисква работа в много посоки, които налагат трансформация в корпоративната култура.  Не е лесно здравните заведения да лекуват и обгрижват всеки пациент по уникален начин. Изисква да се изостави едноостранната перспектива по предоставяне на здравни услуги и да се осигури партньорство с пациента и неговото семейство.“ Според Planetree институциите по света са изправени пред предизвикателствата лекарите да приемат и приложат тази корпоративна култура. Д-р Хишам Алахдаб, директор по Качество и безопасност за пациента, е горд „Нашите лекари наистина вярват в персонално ориентираната грижа, те не само я внедриха, но са склонни да я разпространяват и реализират.“

Д-р Алахдаб споделя „Дейностите за грижа, ориентирана към човека, са новаторски. Създадохме пациентска група от доброволци в болницата. Пациентите не само дават мнения и идеи, но и вземат решения с нас, за да формират бъдещето на болницата. Съветът се събира редовно. Представяме решенията, взети в болницата, на одобрението на Съвета и ги прилагаме на практика след оценката им. Така реализирахме много проекти като открито досие на пациента, предпочитани посещения на пациентите 24/7, партньорство в грижите, уведомления за нощната смяна сестри. Осигурихме възможност за придружител в интензивни грижи. Позволяваме близките на пациентите в интензивни грижи не само да ги посещават, но и да останат с тях през нощта, ако желаят. Също така, ако няма медицински ограничения, планираме грижите и лечението според предпочитаното време за хранене, съдържанието на храната, часовете на сън, предпочитаните посещения на нашите пациенти. Друга новаторска практика е, че разполагаме с кухня, където пациентите могат да приготвят сами ястия. Също така предоставяме много услуги, включително молитвени стаи, йога занимания, музикални концерти, семинари и работилници.”

Оценката на персонално ориентираната грижа от пациентите на Анадолу Медицински Център е отлична. Одиторите са получили много позитивни отзиви от пациентските групи: „Хоспитализираните пациенти оценяват положително практиката. Споделят, че тук се чувстват у дома, като в семейство, дори се обръща внимание на конфорта на придружителите им. Пациентите казват, че служителите на Анадолу Медицински Център действат състрадателно, усмихнати и по грижовен начин, различен от другите институции.“

Пациентите споделят:

„Всички сестри, които се грижиха за мен са наистина грижовни, услужливи и приятелски настроени. Въпреки, че имах тежка операция, която бе отложена с един ден заради здравни проблеми, подкрепата на моите сестри и мотивиращите им думи намалиха тревогата ми. Те отдадоха огромно внимание на бременната ми дъщеря, която ме придружаваше – питаха дали тя има нужда от нещо, дали иска да прави нещо.“ (един от нашите пациенти със сърдечно-съдова операция)

„Те се отнасяха към мен сякаш съм единствения пациент в цялата болница. Помагаха ми всеки път, когато исках. Бяха искрени – не ме караха да се чувствам така, сякаш го правят, защото това им е работата.“ (пациент с костно-мозъчна трансплантация)

„Грижиха се за мен сякаш съм президент тук.“ (пациент от Русия)

„Гледката от стаята е впечатляваща. Участвах в работилница за приложно изкуство с мрамор. Персоналът е с много приятелско и грижовно отношение. Чувствах се сякаш съм на ваканция, а не в болница.“ (придружител на пациент)

* Planetree е международната организация, която въведе концепцията за “пациентски фокус”. Основана в САЩ от пациент, който имал лош опит в болницата през 1978 г., Planetree започна да работи върху това как здравните заведения могат да станат места, които имат по-голям лечебен ефект за пациентите. Интервюта с повече от 50 000 пациенти, роднини и здравни работници за техните очаквания за по-добро здравеопазване, показват, че очакванията на хората са свързани с предоставяне на по-ефективна информация за здравния статус на пациента, по-лечебни и физически позитивни здравни услуги, по-високо ниво на сътрудничество с пациентите и техните семейства. Поставянето на индивидуалните предпочитания на пациентите на по-високо ниво определят стандартите за акредитация на здравните заведения като Центрове с персонално ориентирана грижа.

 

Пациентски случаи

Пациенти разказват
своите истории
Гледай   Прочети
 

Copyright © 2019
Anadolu Sağlık Merkezi
Всички права запазени

Съобщение

Бихме искали да ви информираме, че предвид настоящата глобална пандемия COVID-19, „от 19 март 2020 г. Турция напълно затвори границите си за влизане в страната за чуждестранни граждани, независимо от тяхното гражданство. Намиращите се понастоящем в Турция чужди граждани ще могат да напуснат без ограничения, по собствено желание. Изключения при допускането в Турция ще се правят само за определени лица - дипломати, членове на медицински екипи или при хуманитарни случаи, но само след предварително получено разрешение от компетентните турски здравни власти за всеки конкретен случай. Затварянето на границите към момента е без срок, до второ нареждане."

Тъй като нашите настоящи български пациенти не могат да пътуват за редовни или последващи срещи, можем да предложим видеоконсултации с нашите лекари, според възможностите на графика им. Ако проявявате интерес, моля, уведомете ни и ние ще ви предоставим допълнителни подробности. Моля, имайте пред вид, че тези видеоконсултации не заместват стандартното лично посещение, тъй като лекарят няма да може да извърши клиничен или физически преглед. Освен това оценката ще бъде направена въз основа на медицински записи на английски език, кръвни изследвания и хистопатологични оценки, извършени във външни институции. В допълнение, вашите снимки на радиологична и ядрена медицина може да изискват допълнителна консултация от нашите отдели.

Като се има предвид настоящата глобална пандемия COVID-19, съгласно разпоредбите на турското министерство на здравеопазването, Анадолу Медицински Център може да приема пациенти, идващи от чужбина, само след като те се самоподложат на карантина в продължение на 14 дни след влизането в Турция. След като тези пациенти изпълнят 14 дни самокарантина в Турция и ако отговарят на политиката за безопасност на нашата болница, можем да ги приемем за преглед или лечение. Моля, обърнете внимание, че предвид бързо променящата се ситуация по света, ние си запазваме правото да променяме правилата за прием в болницата във всеки един момент. При всички случаи вашият координатор е на разположение 24 часа в денонощието за всички въпроси относно вашето здраве. Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.