Истории на пациенти

Сподели [social_share/]
Пациентските случаи

Бейтула Елми

Онкология
Country: Romania

Бейтула Елми

„Дължа здравето си на моя лекар от Анадолу Медицински Център“.

60-годишният Бейтула Елми е от Констанца, Румъния. Той бавно си възвръща гласа заради рак на гърлото и за да разкрие чувствата си, развълнувано прекъсва съпругата си, докато тя разказва историята му.

Бейтула започва да има проблеми с говора през 2008 г. Посещава лекар в Букурещ, който му поставя диагноза рак на гърлото и му предлага незабавно да се подложи на операция. Една година по-късно, симптомите се възобновяват. За втората операция Бейтула Елми избира Анадолу Медицински Център.

„Тази операция можеха да ми я направят и в Румъния. Но възможностите, които ми бяха осигурени тук ги няма в моята страна. Бях чувал за Анадолу Медицински Център. Един приятел се беше лекувал тук и ми разказа какво е преживял. Гледах и интервюта по телевизията. И така – реших да се подложа на операция в Анадолу Медицински Център най-вече заради внимателното отношение на персонала към нас“.

Д-р Сертач Йетишер, професор по оториноларингология, ни дава информация за лечението на Бейтула Елми: „Бейтула е бил диагностициран с рак на гърлото в Румъния, били са оперирани гласните му струни и е преминал радиационна терапия. Въпреки това туморът се е завърнал. Когато дойде за първи път в Анадолу Медицински Център, той се тревожеше от възобновяването на болестта след радиационната терапия и мислеше, че няма други варианти за лечение. Той се подложи на операция, при която отстранихме тумора и лимфните възли. Днес нашият пациент се възстановява бързо и преминава терапия за възстановяване на говорните способности“.

Бейтула Елми казва, че е развълнуван и щастлив от бързото възстановяване. „Дължа здравето си на моя лекар от Анадолу Медицински Център. Разбрах, че състоянието ми се подобрява. Щастлив съм, че успях да постъпя в тази болница.“

 

Пациентски случаи

Пациенти разказват
своите истории
Гледай   Прочети
 

Copyright © 2014
Anadolu Sağlık Merkezi
Всички права запазени

Съобщение

Бихме искали да ви информираме, че предвид настоящата глобална пандемия COVID-19, „от 19 март 2020 г. Турция напълно затвори границите си за влизане в страната за чуждестранни граждани, независимо от тяхното гражданство. Намиращите се понастоящем в Турция чужди граждани ще могат да напуснат без ограничения, по собствено желание. Изключения при допускането в Турция ще се правят само за определени лица - дипломати, членове на медицински екипи или при хуманитарни случаи, но само след предварително получено разрешение от компетентните турски здравни власти за всеки конкретен случай. Затварянето на границите към момента е без срок, до второ нареждане."

Тъй като нашите настоящи български пациенти не могат да пътуват за редовни или последващи срещи, можем да предложим видеоконсултации с нашите лекари, според възможностите на графика им. Ако проявявате интерес, моля, уведомете ни и ние ще ви предоставим допълнителни подробности. Моля, имайте пред вид, че тези видеоконсултации не заместват стандартното лично посещение, тъй като лекарят няма да може да извърши клиничен или физически преглед. Освен това оценката ще бъде направена въз основа на медицински записи на английски език, кръвни изследвания и хистопатологични оценки, извършени във външни институции. В допълнение, вашите снимки на радиологична и ядрена медицина може да изискват допълнителна консултация от нашите отдели.

Като се има предвид настоящата глобална пандемия COVID-19, съгласно разпоредбите на турското министерство на здравеопазването, Анадолу Медицински Център може да приема пациенти, идващи от чужбина, само след като те се самоподложат на карантина в продължение на 14 дни след влизането в Турция. След като тези пациенти изпълнят 14 дни самокарантина в Турция и ако отговарят на политиката за безопасност на нашата болница, можем да ги приемем за преглед или лечение. Моля, обърнете внимание, че предвид бързо променящата се ситуация по света, ние си запазваме правото да променяме правилата за прием в болницата във всеки един момент. При всички случаи вашият координатор е на разположение 24 часа в денонощието за всички въпроси относно вашето здраве. Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.